WELCOME AND HAVE FUN

Tuesday, August 11, 2009

Rahsia kelahiran di sebalik hijrah

Masrianis telah menghitung tarikh lahirnya dalam tahun Islam.
Bulan kelahiran Islam anda adalah pada 2 Rejab 1399 Hijrah iaitu jatuh pada hari Selasa.
Maksud : Satu lagi bulan suci yang mengharamkan perlawanan atau peperangan dan salah satu bulan yang dihormati. Ia juga dikenali sebagai Rajab al Fard. Fard bermaksud keseorangan: kerana tiga bulan suci yang lain berada jauh dan berturutan berbanding Rejab di tengah-tengah.
Sifat : Semasa kecil anda seorang yang degil dan nakal. Ibu bapanya patut mendidik anda dengan baik agar anda dapat menerapkan nilai-nilai yang baik. Ketika sudah dewasa, anda suka bersikap merendah diri dan bersikap tidak tahu menahu. Ini agak berlainan dari sikap anda semasa kecil. Walau bagaimanapun, hidup anda selamat dan aman. Insya'Allah
Isa Muhzan telah menghitung tarikh lahirnya dalam tahun Islam.
Bulan kelahiran Islam anda adalah pada 25 Sya'aban 1399 Hijrah iaitu jatuh pada hari Sabtu.
Maksud : Bulan ini terbit dari perkataan "Syu'ba", bermaksud berpecah/menyimpang. Masyarakat Arab dahulu sering keluar dan berpecah untuk mencari air.
Sifat : Mempunyai perwatakan yang baik. Hidup anda selamat dan rezeki tidak putus-putus. Sewaktu kecil anda mudah mengalah semasa bermain dengan kawan-kawan. kelakuan anda baik, berbudi bahasa hingga semua orang sayang pada anda. Semasa dewasa, anda akan berjaya dalam segala kerjaya dan mudah mendapat rezeki.
Muhammad Ifan Saifullah B Isa telah menghitung tarikh lahirnya dalam tahun Islam.
Bulan kelahiran Islam anda adalah pada 12 Zulhijjah 1427 Hijrah iaitu jatuh pada hari Selasa.
Maksud : Ini adalah bulan suci terakhir dalam setahun dan dilarang melakukan sebarang pertempuran kerana pada bulan ini, haji dilaksanakan. Perkataan tersebut juga mengambil perkataan "haji" sebagai rujukan nama bagi bulan haji ini.
Sifat : Jika anda jahat, anda akan menjadi terlalu jahat. Jika baik, anda akan menjadi terlalu baik. Anda sering mendapat padah hasil dari perbuatan sendiri. Anda sukar mengawal perasaan, kadangkala terlalu berlebih-lebihan atau sebaliknya. Oleh kerana anda tidak dapat memberikan garis pemisah, anda sukar mempertimbangkan baik buruk perbuatan anda itu. Anda seringkali menyesal kerana kurang berhati-hati dan kurang pertimbangan.

No comments:

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers